Tritton Primer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Tritton Primer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Bastiaan Jan 25-04-2014
Geschreven voor: Tritton Primer

Comfortabeler, goedkoper, compacter en gebruiksvriendelijker dan de Sennheiser headsets. Ik gebruik al zo'n 7 jaar headsets voor mijn tv, xbox en computer, en omdat de snoer altijd de oorzaak is van het permanent uitvallen van 1 van de oren van de headset, ben ik overgegaan naar deze draadloze om (hopelijk) nooit meer een nieuwe te moeten kopen.

De nadelen: 1) afhankelijk van de grootte van je oorschelp, kan deze misschien iets te krap zijn. 2) Er is altijd een HEEL zachte ruis, die alleen te merken is als er niets gebeurt op het systeem waaraan het aangesloten is. Deze ruis wordt luid wanneer de batterij op is, maar dat is gelukkig maar een paar seconden.

De voordelen zijn al genoemd, maar laat ik daaraan toevoegen hoe fijn het is dat de verpakking en de headset klein is. Je doet de headset erin (geen gedoe met een snoer) en het uitzend-kastje, en je bent klaar. De grootte zorgt er ook voor dat je er niet zo oncharmant eruit ziet als met sommige Creative over-oor headsets.

Ook wat betreft gebruiksvriendelijkheid is het uitstekend. Je kan ervoor kiezen de headset exclusief te gebruiken voor de xbox door een bijgeleverde snoer daar in te pluggen, of je je plugt het kastje met de usb en jack in de tv, en dan kan je ook met gemak tv kijken zonder overlast te maken of te krijgen. Je kan de jack ook in een mp3-speler steken, en de usb in de tv laten, en dan luister je draadloos naar je muziek/radio.

Het bereik is ook goed. Het kan door een muur heen dat ongeveer 10 meter van het kastje verwijderd is. Voor mij is dat meer dan genoeg.

Voor iemand die letterlijk dag in en dag uit afhankelijk is van headsets, en voor iemand die niet te veel geld uit wilt geven, is dit de perfecte uitkomst!